משתמשת:שלומית קדם/ארכיון כ"ז

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

שכתוב או תיקון ערך בוויקיפדיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלומית שלום,

אני מקווה שאני פונה לאדם הנכון ואם לא- סלחי לי על ההטרדה.

אנחנו רוצות לתקן ערך על אמא שלי בויקיפדיה, ולא יודעות איך עושים זאת.

האם תוכלי לעזור?

איך זה עובד?

בתודה,

דלית

שלום דלית,

מה שם אמך ומה הטעות שאתן רוצות לתקן? האם יש לכן מקור מוסמך לתיקון שאתן רוצו לעשות? אשמח לעזור, אם תתני לי עוד פרטים.שלומית קדם - שיחה 19:08, 17 בדצמבר 2018 (IST)

שם אמי, רינה גלוק. היינו רוצות להחליף את הערך שעל שמה בטקסט חדש שכתבנו.

הערך כפי שהוא עכשיו איננו אנציקלופדי באופיו, ובכל מקרה זקוק לעריכה. אני מציעה, שתכניסי את החומר כפי שכתבתן אותו לכאן, ואני אעבור עליו ואראה אם הוא מתאים יותר או אם אפשר להחליף חלקים מן הערך הקיים בזה שלכן. שלומית קדם - שיחה 21:07, 17 בדצמבר 2018 (IST)

שלומית שלום,

האם קיבלת את המשך שאלתי בעיניין שינוי הירך על אמי, רינה גלוק?

תודה,

דלית

שלום דלית, כפי שתוכל לראות, הכנסתי את הערך כפי שכתבתן אותו, עם עריכה וויקיזציה כנדרש. העבודה כמעט גמרה, אסיים אותה הערב. לגבי תמונות, אני מציעה שתפני אל משתמש:Geagea, הבקיא בתחום העלאת תמונות על כל הכרוך בו (אני אינני מוצאת את ידי ורגלי בסבך הזה...). ועכשיו, גם לי יש בקשה מכן - אני מניחה שבתיה מורביץ היא אחותך, ואשמח לקבל חומר ביוגרפי, עשיר בפרטים ככל האפשר, על אביכן, משה מורביץ ועל בתיה, כדי שאכל לכתוב ערכים גם להם. תודה, שלומית קדם - שיחה 20:34, 18 בדצמבר 2018 (IST)

תמונות לערך על רינה גלוק[עריכת קוד מקור | עריכה]

ושאלה נוספת- היינו רוצים לצרף גם תמונות לערך. זה אפשרי?

שלומית שלום,

האם קיבלת את שתי ההודעות האחרונות שלי?

תודה,

דלית

שלומית,

תודה רבה לך. זה נראה נהדר. ממש קסם.

כן, בתיה היא אחותי. אבקש ממנה לשלוח לי חומר ואעביר לך.

ומשה מורביץ, הוא אבינו, שנפטר לפני 12 שנים. ארכז עליו חומר ואשלח לך.

אני מודה לך מאוד ומכל הלב.

דלית

עזרה בכתיבת ערך על מעצבת אופנה[עריכת קוד מקור | עריכה]

הי שלומית, מה שלומך? כתבתי את הערך הראשון שלי, על מעצבת האופנה והאומנית רעומה זק"ש, 2 דקות לאחר שפירסמתי אותו הוא נמחק על ידי אחר המפעילים. הסיבה הינה שאינו כתוב בערך איציקלופדי וחסר מידע. אשמח לקבל הדרכה כיצד אפשר לשפר את הערך זה וכיצד להחזיר את הערך לטיוטה. תודה מראש

טלי

שלום לך טלי. אם תכתבי את הערך בדף הטיוטה שלך ותפני אותי אליו, אשתדל לעזור לך. שלומית קדם - שיחה 15:07, 20 בדצמבר 2018 (IST)

טלי, מצאתי את הערך בדף הטיוטה שלך. הוא אכן איננו אנציקלופדי. יש בו עודף מידע מצד אחר וחסר במידע נחוץ. לדוגמה, הבאת קישור לחברה אמריקאית, אבל לא ראיתי שם איזכור לרעומה זק"ש. קישור למקור צריך לספק אסמכתא לדברים שהנאמרים בערך, אחרת אין לו חשיבות. יש לצמצם את הפסקאות העוסקות בחזונה של המעצבת ובדרך עבודתה - מסםיק להביא את עיקרי הדברים, בלי להרחיב יותר מדי. אם יש לך קישור אל כתבה עיתונאית, ראיון וכדומה, תוכלי לקשר אליהם בקישור חיצוני, אבל לא להכביד יותר מדי על הערך עצמו. כדאי מאד להוסיף כמה תמונות של עיצוביה של זק"ש, כהמחשה לנאמר. עוד אני מציעה לך לקרוא ערכים של מעצבות אופנה, שאותם תוכלי למצוא בקטגוריה:מעצבות אופנה ישראליות. בהצלחה, שלומית קדם - שיחה 15:28, 20 בדצמבר 2018 (IST)

רינה גלוק[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלומית שלום,

לאחר מעבר מדוקדק יותר על הערך על אינה גלוק, יש לתקן כמה דברים קטנים. האם יש דרך לשוחח איתך או שעלי לרשום לה את הדברים בכתב?

כמו כן, שוחחתי עם בתיה מורביץ, אחותי, והיא תתפנה לשלוח לך חומרים עליה ועל אבינו, בעוד מספר שבועות, כשתשוב מחו"ל.

תודה,

דלית

שלומית שלום,

לאחר מעבר מדוקדק יותר על הערך על אינה גלוק, יש לתקן כמה דברים קטנים. האם יש דרך לשוחח איתך או שעלי לרשום לה את הדברים בכתב?

כמו כן, שוחחתי עם בתיה מורביץ, אחותי, והיא תתפנה לשלוח לך חומרים עליה ועל אבינו, בעוד מספר שבועות, כשתשוב מחו"ל.

תודה,

דלית

שלום דלית, אני מעדיפה לקבל את הדברים בכתב. את יכולה גם לתקן בעצמך - את עוברת למצב עריכה (לשונית עריכת קוד מקור למעלה) ומתקנת לפי הצורך. אם לא, כתבי לי כאן ואני אתקן.שלומית קדם - שיחה 21:06, 19 בדצמבר 2018 (IST)

שולמית שלום, הדבקתי כאן את הערך, לאחר תיקונים אחרונים( אני מקווה). בנושא התמונות עוד לא הצלחתי להתקדם. תוכלי להנחות אותי שוב, כיצד ליצור קשר עם GEAGEA? תודה רבה[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום דלית, לשיחה של משתמש:Geagea את נכנסת בדיוק כמו שנכנסת לדף השיחה שלי - פשוט לחצי על הקישור של שמו וכשתגיעי לדף המשתמש שלו, עברי אל לשונית "שיחה" וכתבי לו בדף שיחתו את בקשתך כמו שכתבת אצלי. בשינויים לערך אטפל.שלומית קדם - שיחה 13:48, 20 בדצמבר 2018 (IST)
אין תמונה חופשית
אין תמונה חופשית

דלית, סיימתי את העריכה ואני מקווה שעכשיו הכל בסדר. התרשמתי מאד מדמותה של אמך, כפי שהיא מתוארת בערך, וגם מתמונותיה כפי שראיתי אותן ביוטיוב. אינני בקיאה בבלט קלאסי, אם כי אני נהנית לצפות בו, אבל מובן שהכרתי את שם אמך. תרומתה למחול ולתרבות בישראל כבירה, ואני שמחה שמעניקי הפרסים ואותות ההוקרה אכן הכירו בה.

אני מקווה שתערכי בעתיד בוויקיפדיה - זה לא כל כך קשה כשמכירים את הכללים. אולי תתחילי בערך על אביך או על אחותך? התחילי בכך שתכתבי משהו בדף המשתמש שלך - זה הדף שלך ושלך בלבד ואת יכולה לכתוב בו על עצמך ככל שתרצי, מעט או הרבה. אחר כך היכנסי ל"טיוטה" (הלשונית שליד "שיחה" בסרגל למעלה), וכתבי שם את הערך שתבחרי בו. הדברים שאת כותבת שם גלויים רק לעינייך ולעיני מי שתזמיני לשם, לא לכלל הקוראים. פני אלי בכל שאלה או התייעצות לפי הצורך. אשמח לעזור. אני עוזרת לכל פונה, אבל כשמדובר במשפחה כשלך, אני שמחה כפליים . בהצלחה, שלומית קדם - שיחה 15:00, 20 בדצמבר 2018 (IST)

מחפשת עזרה בעריכת הדף שהעלתי - פרופ' הרולד בש...[עריכת קוד מקור | עריכה]

אשמח לדבר טלפונית 0504829839 חיה

שלום לך, חיה. בענייני ויקיפדיה, אני מעדיפה לעסוק בכתב ולא טלפונית. את יכולה לתת לי הפניה כאן אל טיוטת הערך, או לפנות אלי במייל דרך הוויקיפדיה, אם את משתמשת רשומה ("שליחת דוא"ל למשתמשת" בסרגל האפשרויות בצד ימין).שלומית קדם - שיחה 15:31, 20 בדצמבר 2018 (IST)

רינה גלוק[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלומית שלום,

תודה שוב על כל עזרתך ועל המילים שכתבת על אמי ועל משפחתי. רק לתקן- אמי היא רקדנית מודרנית ולא קלאסית. אני מתקנת בעיקר כי זה מאוד חשוב לה.

כיצד גומלים לאנשים מויקיפדיה שעוזרים לנו?

במילים טובות ובהכרה כפי שעשית כאן. זה הגמול היחיד המתבקש. האם אמך אינה גם רקדנית קלאסית? התרשמתי מן הערך שהיא גם וגם. שלומית קדם - שיחה 20:29, 24 בדצמבר 2018 (IST)

מצטערת על הפנייה החוזרת בעיניין GEAGEA, אך ייתכן ושמו לא מופיע ברשימת העורכים?

בקשר למשתמש:Geagea, זה שמו וזה דף המשתמש שלו. אם תלחצי על הקישור הזה, תגיעי אליו וממנו אל דף שיחתו. אם את מחפשת את שמו בדף "חממה" לייעוץ לעורכים חדשים, ייתכן שהוא איננו רשום שם. פשוט היכנסי דרך הקישור שנתתי כאן.שלומית קדם - שיחה 20:33, 24 בדצמבר 2018 (IST)

אמי היתה רק רקדנית מודרנית, שכמו רוב הרקדנים המקצועיים, למדה טכניקות שונות.

דלית מורביץ, לגבי תמונות. תמונות שאת צילמת תוכלי להעלאות דרך אשף ההעלאות של ויקישיתוף. תמונות שאת לא צילמת אותן תצטרכי לשלוח לנו אישור שחרור זכויות היוצרים (מהצלם או מזמין התצלום), ולפעול לפי ההנחיות בדף ויקיפדיה:OTRS. דף השיחה שלי נמצא בקישור הזה. Geagea - שיחה 01:21, 25 בדצמבר 2018 (IST)

שלומית שלום, ערכתי עוד קצת. הוספתישם, הסרתי שורה... האם תרצי לעבור על זה?

תודה רבה, דלית

שלום דלית, עברתי על העריכות שעשית, הכל בסדר ואין הערות. מה לגבי תמונות? אני מקווה שתצליחי להעלות אותן לפי ההנחיות שקיבלת, ואם לא, אני מקווה שGeagea יעזור. חשוב מאד שתהיינה תמונות בערך.18:04, 26 בדצמבר 2018 (IST)
שלום דלית, כן, פעלי לפי מה שאמר לך משתמש:Geagea.שלומית קדם - שיחה 09:29, 30 בדצמבר 2018 (IST)

עיבודים למוסיקה ישראלית[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום שלומית, אני מקווה שראית את התייחסויתיי להודעה שלך בדף שלי, או במייל, מאחר שלא הייתה תגובה.

לפני שנים אמרתי שאני עובד על עיבודים למוסיקה ישראלית, ואני זוכר שהתעניינת, אז הנה זה סוף סוף יצא לאור: http://www.ortav.co.il/%D7%96%D7%9E%D7%A8-%D7%97%D7%9C%D7%99%D7%9C%D7%99%D7%9D-1/p-2366.htm. אני מקווה שזה יעניין אותך גם כיום! עידן Jab-jab - שיחה 15:26, 27 בדצמבר 2018 (IST)

שלום עידן. כן, קראתי את דבריך, הן במייל והן בשיחה שלך.

אני שמחה שהעיבודים שלך יצאו לאור ואשמח לרכוש אותם. אולי זה הדבר שיחזיר אותי חליל, אחרי זמן רב שלא ניגנתי. אכתוב לך את התרשמותי אחרי שאקבל את התווים. שלומית קדם - שיחה 15:46, 27 בדצמבר 2018 (IST)

אמור להיות קישור להקלטות שלהם באתר, אבל אני לא רואה אותו... אם תרצי להתרשם מהסחורה אז תוכלי להאזין להקלטות: https://www.youtube.com/playlist?list=PLpslfPJeQ5WBju-YalrcVO-WbR64BJhAi https://www.youtube.com/playlist?list=PLpslfPJeQ5WCqJxHKpwuo9OSC42Wmjz42 Jab-jab - שיחה 15:50, 27 בדצמבר 2018 (IST)
נאזנתי לשניים מהעיבודים והתרשמתי. כשאקבל את התווים אשתדל לנגן את תפקיד החליל הראשון, ואולי מורה שלי לפסנתר (ידיד טוב וותיק) ילווה אותי בתפקיד החליל השני=:) שלומית קדם - שיחה 19:47, 27 בדצמבר 2018 (IST)

אהרן מזיא - ממנהיגי הנוער הציוני, מחנך, מנהל אורט רחובות סופר מתרגם ומשורר (וילנה 1910 - רחובות 2003)[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלומית שלום

כתבתי ערך ביחס לאהרן מזיא מי שהיה ראש הנוער הציוני בפולין לפני המלחמה, ממקימי קיבוץ ניצנים וחיל מדע, מחנך וסופר (למען הגילוי הנאות היה גם בעלה של אימי) נפטר ב2003. הערך נמחק כי לא עמד בתנאים מסוימים 1. סימוכין, לא הצלחתי להבין כיצד ליצור את הקישורים שיוצרים סימוכין 2. הבנתי שעדיף להתחיל מערך קיים, מצאתי ערך על גרושתו שבו שמו כתוב באדום, ומשם התחלתי 3. לא הצלחתי להבין כיצד יוצרים קישורים חיצוניים לספרים שלו בסימניה ובעוד אתרים 4. כמו כן מהו העיצוב הרצוי

תודה על עזרתך

רוני ארז שם משתמש רארז

שלום רוני, ערכתי את הערך שלך לפי העיצוב המקובל בוויקיפדיה. אתהה יכול להעביר אותו עכשיו מן הטיוטה שלך למרחב הערכים הראשי. הנחיות תמצא בדפי הייעוץ.

חיפשתי עוד קישורים חיצוניים ולפי שעה לא מצאתי. אם אמצא בהמשך, אכניס אותם. אם אתה תמצא, כתוב לי כאן היכן הם ואטפל בכך.שלומית קדם - שיחה 18:30, 30 בדצמבר 2018 (IST)

שלום שלומית פונה אליך לאחר שהורידו לי ערך שכתבתי בויקיפדיה

זוהי לשון ההודעה שקיבלתי: שלום Avital Efrat, תודה על תרומתך לוויקיפדיה. הערך-לעתיד "יורם פוגל" שכתבת עדיין אינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה, והועבר ממרחב הערכים אל הדף "משתמש:Avital Efrat/‏יורם פוגל". הוא יימצא בטיוטה עד לתיקונו, בה ניתן להמשיך להרחיב ולערוך את תוכנו. בפרט חשוב לבדוק את הנושאים הבאים:

חשיבות אנציקלופדית וסימוכין – האם ברור מה חשיבות הנושא ומה מייחד אותו? האם יש סימוכין ומקורות? סגנון ועיצוב – האם יש קישורים וחלוקה לכותרות בערך? תוכן – ויקיפדיה היא אנציקלופדיה, וערכים צריכים לספק לקורא מידע מעבר להגדרה מילונית (לצורך זה קיים ויקימילון). ניתן לכתוב ערך קצר עם מעט מידע בסיסי (קצרמר), אך לא ערך קצר ביותר (אולטרה-קצרמר). לשון – האם הערך מנוסח היטב בהתאם לנהוג בוויקיפדיה? אפשר להסתייע במדריך לכתיבת ערכים, או, אם ברצונך לקבל סיוע אישי מצוות החונכים, ניתן לפנות לחממה. לאחר שהערך יורחב ויתוקן, וכאשר יעמוד בסטנדרטים של ערך בוויקיפדיה – רק אז אפשר יהיה להחזירו למרחב הערכים. בהצלחה!‏dMy‏ • שיחה • 20:41‏, 04/01/2019 • כ"ח בטבת ה'תשע"ט

דף זה נערך לאחרונה ב־20:41, 4 בינואר 2019. הטקסט מוגש בכפוף לרישיון Creative Commons ייחוס-שיתוף זהה 3.0; ייתכן שישנם תנאים נוספים. ר' את תנאי השימוש לפרטים.

לצערי לא הבנתי איזה פרמטר בטקסט שה אשמח אם תוכל לעזור לי

בתודה אביטל אפרת

שלום שלומית פונה אליך לאחר שהורידו לי ערך שכתבתי בויקיפדיה

זוהי לשון ההודעה שקיבלתי: שלום Avital Efrat, תודה על תרומתך לוויקיפדיה. הערך-לעתיד "יורם פוגל" שכתבת עדיין אינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה, והועבר ממרחב הערכים אל הדף "משתמש:Avital Efrat/‏יורם פוגל". הוא יימצא בטיוטה עד לתיקונו, בה ניתן להמשיך להרחיב ולערוך את תוכנו. בפרט חשוב לבדוק את הנושאים הבאים:

חשיבות אנציקלופדית וסימוכין – האם ברור מה חשיבות הנושא ומה מייחד אותו? האם יש סימוכין ומקורות? סגנון ועיצוב – האם יש קישורים וחלוקה לכותרות בערך? תוכן – ויקיפדיה היא אנציקלופדיה, וערכים צריכים לספק לקורא מידע מעבר להגדרה מילונית (לצורך זה קיים ויקימילון). ניתן לכתוב ערך קצר עם מעט מידע בסיסי (קצרמר), אך לא ערך קצר ביותר (אולטרה-קצרמר). לשון – האם הערך מנוסח היטב בהתאם לנהוג בוויקיפדיה? אפשר להסתייע במדריך לכתיבת ערכים, או, אם ברצונך לקבל סיוע אישי מצוות החונכים, ניתן לפנות לחממה. לאחר שהערך יורחב ויתוקן, וכאשר יעמוד בסטנדרטים של ערך בוויקיפדיה – רק אז אפשר יהיה להחזירו למרחב הערכים. בהצלחה!‏dMy‏ • שיחה • 20:41‏, 04/01/2019 • כ"ח בטבת ה'תשע"ט

דף זה נערך לאחרונה ב־20:41, 4 בינואר 2019. הטקסט מוגש בכפוף לרישיון Creative Commons ייחוס-שיתוף זהה 3.0; ייתכן שישנם תנאים נוספים. ר' את תנאי השימוש לפרטים.

לצערי לא הבנתי איזה פרמטר בטקסט שה אשמח אם תוכל לעזור לי

בתודה אביטל אפרת


אימון אישי[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום שלומית אני עורך חדש בויקיפדיה (וגם בעל ערך רשום) וברצוני לערוך ערך על אימון אישי. אודה לך אם תנחי אותי כיון שזה הערך הראשון שאני משכתב/עורך. בברכה ארנון לוי

שלום ארנון. עברתי על הערך, ואני מסכימה עם מה שכתוב בתבנית - הערך באמת מפורט מדי, בסגנון של פרוספקט או של ספר הדרכה, לא אנציקלופדי. אני מציעה לך לצמצם את ההסברים למינימום ההכרחי, שיאפשר לקורא להבין במה מדובר, ובמקביל לתת הפניה לחומר באינטרנט בקישור חיצוני. באותה רוח אני מציעה שתפעל כך גם בערך שלך, שגם הוא מפורט ומכביר תיאורים והסברים במידה שאיננה מתאימה לערך אנציקלופדי. לאחר שתצמצם את פסקאות הערכים, פנה אלי שוב ואומר לך את דעתי. בהצלחה, שלומית קדם - שיחה 21:23, 14 בינואר 2019 (IST)
עוד עצה, מעשית יותר, כפי שנראה לי: קרא את הערך באנגלית וראה איך הוא בנוי. רעיון טוב הוא לכתוב כל פסקה בצמצום ולתת הפניה ל"ערך מורחב" בנושא הרלוונטי. זו שיטה מקובלת בכתיבת ערכי-גג, כדי שלא יתפחו לממדי ענק ולפירוט מייגע מדי. בדוק אפשרות זו בערך הנדון. דוגמה משלי לכתיבה כזאת תמצא בערך מוזיקה קלאסית ישראלית, למשל. בהצלחה, שלומית קדם - שיחה 21:34, 14 בינואר 2019 (IST)

תודה שלומית. בכדי לערוך אנ י פשוט כותב בעריכת קוד מקור והתיקון עולה על הנוסח הקיים ?

נכון. לחיצה על עריכת קוד מקור פותחת את הערך לעריכה ומאפשרת לך לתקן, למחוק, להוסיף ולשנות כרצונך. בסיום אתה לוחץ על "תצוגה מקדימה" |(בסרגל התחתון) ועובר שוב על כל השינויים, כדי לבדוק אם אין שגיאות וגם כדי להחליט אם אתה מעוניין לשמור אותם או לשנות. עד שלב זה, הגרסה שלך גלויה לעיניך בלבד. אם אתה מתכנן שינויים מקיפים, כדאי להציב בראש הערך תבנית זו:
הדף נמצא בשלבי עבודה: כדי למנוע התנגשויות עריכה ועבודה כפולה, אתם מתבקשים שלא לערוך את הדף בטרם תוסר ההודעה הזו, אלא אם כן תיאמתם זאת עם מניח התבנית.
אם הדף לא נערך במשך שבוע ניתן להסיר את התבנית ולערוך אותו, אך לפני כן רצוי להזכיר את התבנית למשתמש שהניח אותה, באמצעות הודעה בדף שיחתו.
הדף נמצא בשלבי עבודה: כדי למנוע התנגשויות עריכה ועבודה כפולה, אתם מתבקשים שלא לערוך את הדף בטרם תוסר ההודעה הזו, אלא אם כן תיאמתם זאת עם מניח התבנית.
אם הדף לא נערך במשך שבוע ניתן להסיר את התבנית ולערוך אותו, אך לפני כן רצוי להזכיר את התבנית למשתמש שהניח אותה, באמצעות הודעה בדף שיחתו. שיחה

. עם סיום העבודה, אתה מסיר את התבנית ולוחץ על "שמירה ופרסום". לתשומת לבך, כל גרסה קיימת נשמרת ואפשר לראות אותה בלחיצה על "גרסאות קודמות".שלומית קדם - שיחה 18:19, 15 בינואר 2019 (IST)

שלום[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלומית שלום רב, שמי טל, אני סטודנטית לתואר ראשון, ובתקופה זו אני שותפה למחקר אקדמי על תורמי תוכן לוויקיפדיה. אודה לך מאוד אם נוכל לערוך ראיון במסגרת המחקר על תרומתך לתוכן וליצירת ערכים בוויקיפדיה. הראיון הינו אנונימי, והשימוש הינו לניתוח מחקרי בלבד. אשמח מאוד לשיתוף פעולה :) תודה רבה טל אסרף 25 - שיחה 13:24, 7 בפברואר 2019 (IST)

שלום טל. אשמח להשתתף בראיון למחקר שלך, משום שהוויקיפדיה וכל הקשור אליה קרובים ללבי וחשובים לי. האם הראיון יכול להיערך בכתב, באמצעות האינטרנט? זה עדיף לי על ראיון טלפוני. בברכה, שלומית קדם - שיחה 18:41, 7 בפברואר 2019 (IST)

עזרה לגבי טיוטת ערך[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום שלומית, אשמח לעזרתך לגבי בדיקת ערך שנמצא אצלי בטיוטה והאופן בו יש לטפל בו. אשמח אם תנחי אותי איך לצרף קישור לטיוטה שלי, לא הצלחתי בינתיים.. תודה Eladstep - שיחה 12:43, 3 במרץ 2019 (IST)

שלום אלעד,
קראתי את הערך ולדעתי, הדבר היחיד שדרוש לו הוא ויקיזציה, כלומר, הכנסת קישורים פנימיים (סוגריים מרובעים כפולים [[ ]] על שמות ומושגים שיש להם ערכים בוויקיפדיה. האם לכך התכוונת בשאלתך? מעבר לזה, נראה לי שהערך כתוב היטב ועונה על הדרישות, ומושאו ראוי בהחלט, לפי מספר הספרים והמאמרים שכתב, מעבר לכל השאר.אני מציעה שתנסה להוסיף קישורים פנימיים לפי ההסבר שנתתי, ולאחר שתסיים, פנה אלי שוב ואעבור שנית על הערך. בהצלחה,שלומית קדם - שיחה 15:54, 3 במרץ 2019 (IST)
אני מציע גם לקצץ משמעותית ברשימת המאמרים והדו"חות - כרגע הם רוב רובו של הערך, ויש לציין רק את המשמעותיים ביותר מהם (בעלי השפעה, צוטטו במחקרים אחרים, וכו'). Dovno - שיחה 15:58, 3 במרץ 2019 (IST)

בקשה[עריכת קוד מקור | עריכה]

היי, סיימתי לתרגם מאנגלית את הערך חוזה פריז (1898) ואני זקוק לעוד עין שתעבור על הטקסט, בעיקר על הציטוטים (ניסיתי כמיטב יכולתי, אבל שפה דיפלומטית אינה הצד החזק שלי...). חושבת שתוכלי לעזור? אלעדב. - שיחה 15:56, 4 במרץ 2019 (IST)

היי, אלעדב.. ראשית, כל הכבוד על הערך, שלימד אותי רבות על נושא, שלא ידעתי עליו כמעט דבר, והלא זו מטרתה העיקרית והראשונית של הוויקיפדיה. התרגום בסך הכל מעולה, אבל בציטוטים ראיתי מקום לשנות פה ושם. גם אני אינני בקיאה בשפה דיפלומטית, דווקא, אבל השתדלתי לדייק בנאמר. לגבי הערות השוליים, אתה מתכוון להשאיר אותן באנגלית או לתרגם? לעולם אינני בטוחה מה הדרך הנכונה מבחינת החוק הוויקיפדי - פעם טוענים לצד זה ופעם לאחר. בסך הכל, יופי של ערך ותבורך על ההשקעה והתוצאה. לדעתי, יש מקום להמלצה.שלומית קדם - שיחה 18:15, 4 במרץ 2019 (IST)
תודה רבה לך על העזרה. לא ממש הבנתי את כוונתך, לגבי תרגום הערות השוליים. מעולם לא תרגמתי הערות וגם אם אתרגם אותן, אז מי שייכנס לקישור יראה שהן באנגלית. עבודה כפולה. אלעדב. - שיחה 21:30, 4 במרץ 2019 (IST)