שיחה:היסטוריה של ארסנל/הצעת הוספה למומלצים

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

הועבר מויקיפדיה:ערכים מומלצים/הוספה למומלצים 14:53, 27 בפברואר 2009 (IST)

היסטוריה של ארסנל[עריכת קוד מקור]

הועבר מרשימת ההמתנה. ירוןשיחה 21:15, 17 בפברואר 2009 (IST)

עוד ערך מעולה מבית היוצר של ברוקולי. כחול לחלוטין. הגמל התימני (צרו קשר) (16.01.2009 00:05)

מאחר ודעתי דומה אנסה להסביר כאן: היו מקרים בודדים בהם ערך "היסטוריה של...," (הולנד, מטאורולוגיה, דומיניקנית), הועלו לדיון המלצה לפני שהערך על המדינה עלה לדיון. במקרים כאלו אני בעד מתן תווית ערך מומלץ על ערך המשנה, ולכשיעלה הערך הראשי לדיון אבקש הסרת ההמלצה מהערך המשני. בדיון ההמלצה על היסטוריה של קובה כבר הבעתי הסתייגות ומאז גיבשתי דעה בנושא. מוטי - שיחה 14:01, 18 בפברואר 2009 (IST)
מוטי, צר לי אך אני לא מסכים. ערך "ההסטוריה של..." הוא עדיין ערך עומד בפני עצמו שאמור להיכתב על פי כל הכללים (מקורות, תחביר, רציפות, כיסוי, וכיוב'). אם הערך מקיף דיו, מכסה את כל האספקטים וכתוב כהלכה אין כל סיבה שלא יומלץ. למרות זאת, אני רואה כן חושב כי אין להמליץ על ערך משנה כמומלץ אם הערך הראשי דל מתוכן (שזה לא המצב כאן) • עודד (Damzow)שיחהיש לך משנה ויקיפדית? 14:49, 18 בפברואר 2009 (IST)
אלו גישות שונות של ראיית המכלול או ראיית הפרטים והסיכוי שנשכנע האחד את השני במהלך הדיון קלוש מאד. הצגתי עמדה, נימקתי, ובזה סיימתי מוטי - שיחה 00:32, 19 בפברואר 2009 (IST)
שני הערכים משולבים זה בזה. מי שרוצה לקרוא על ארסנל ישמח לקרוא את הערך על ההסטוריה של ארסנל ואם יהיה ערך מורחב על תלבושות ארסנל או קבוצות אוהדים ישמח לקרוא גם אותם. אבל אני לא מעלה בדמיוני אדם שירצה לקרוא את הערך הנוכחי במנותק מהערך על ארסנל. לימור י - שיחה 09:54, 19 בפברואר 2009 (IST)
אמנם אני מנוע מלהצביע למרות הוותק שלי עקב חופשה ארוכה, אך ללא ספק מותר לי להביע את דעתי בדיון. מדובר בערך שהויקיפד הפרפקטסיוניסט ביותר יכול היה להיות גאה בו. ערוך בטוב טעם, עם כללים ברורים וניסוח מעולה, זאת גם מתוך נקודת מבטו של מי שאינו נמנה על ממלאי טוטו ו/או המתעניינים בכדורגל או כל ספורט תחרותי אחר. על מנת להמחיש את דברי בנושא הקרוב ללבי, אם אדם היה כותב ערך על ההיסטוריה של שכונת מאה שערים, החל מהתקופה העותומנית עובר לתקופת המנדט וכלה בזמננו כערך מורחב המהוה חלק מהערך על שכונת מאה שערים שאינו מקיף כמו הערך הההסטורי, לא הייתי רואה שום חיסרון בכך שיומלץ ויככב בעמוד הראשי, במידה והוא ממצה וערוך היטב. אדרבא, זוהי נקודה להתגאות בה עד כמה ויקיפדיה מושלמת בתתי הערכים הממצים שלה. בתקוה שסייעתי לדיון ולויקיפדיה ידידכם, יהודה מלאכישיחהויקיהדות • כ"ה בשבט ה'תשס"ט• 10:35, 19 בפברואר 2009 (IST)
  • בעד - סליחה, לימור י העירה את תשומת לבי כי למרות העדרותי הוותק שלי מספיק ובכן את דעתי כבר כתבתי קודם לכן, הערך פשוט מעניין (אפילו אותי). יהודה מלאכישיחהויקיהדות • כ"ה בשבט ה'תשס"ט• 10:43, 19 בפברואר 2009 (IST)
  • נגד, קודמי נתן דוגמה שהמחישה לי את ההבדל ושכנעה אותי. היסטוריה של מאה שערים מעניינת יותר מאשר מאה שערים של היום, כלומר, הערך המוביל הוא היסטוריה של מאה שערים והערך הנספח הוא גבולות השכונה ומצבה המוניציפלי. בארסנל הערך המוביל הוא הערך על הקבוצה הכולל תקציר היסטוריה ואך ורק מי שרוצה להעמיק בנושא יפנה לקרוא את ערך ההיסטוריה המורחב. הידוען האלמוני - שיחה 15:35, 19 בפברואר 2009 (IST)
    • אצטט את הכלל הראשון בקריטריונים להפיכת ערך למומלץ: "עליו להיות דוגמה מייצגת למיטב עבודתנו, ולשקף את תכונותיה הייחודיות של ויקיפדיה, שהיא אנציקלופדיה חופשית, שיתופית ומהימנה.". כלומר, בהנחה שערך כתוב היטב ומקיף את נושאו במידה הראויה והרצויה אזי ניתן להמליץ עליו. כל ערך צריך להישפט לגופו, ואין מדובר במצב שבו ערך מורחב הוא ערך מצוין והערך הראשי הוא ערך לשכתוב. כמו שכבר אמרתי, האם לא נמליץ על צרפת רק כי פריז והיסטוריה של צרפת מומלצים כבר (להבדיל אלף אלפי הבדלות כמובן)? ברוקסשיחההמורשת העולמית. פשוט עולמית! 15:39, 19 בפברואר 2009 (IST)
  • בעד צחי לרנר - שיחה 16:09, 19 בפברואר 2009 (IST)
  • נגד אחרי קריאת דברי מר ברוקס ומתוך הבנתי את המשפט "עליו להיות דוגמה מייצגת למיטב עבודתנו, ולשקף את תכונותיה הייחודיות של ויקיפדיה, שהיא אנציקלופדיה חופשית, שיתופית ומהימנה." אחד שחושב - שיחה 19:06, 19 בפברואר 2009 (IST)
כתבתי לפני התנגשות עריכה: לידוען,לא דברתי על מצבה המוניציפלי של מאה שערים, אלא על סגנון החיים המאוד ייחודי בה שמושך אליה תיירים מכל רחבי הארץ והעולם, דווקא בגלל היחודיות! - זו מובלעת של "חיים של פעם" במאה ה-21 זה מעניין היום לא פחות! ואולי אף יותר.
ולידידינו החושב, מה מייצג יותר מעבודת עומק כזו? בברכת חברים, יהודה מלאכישיחהויקיהדות • כ"ו בשבט ה'תשס"ט• 19:12, 19 בפברואר 2009 (IST)
אין לי מושג מה התרחש כאן מאז ה-19 בפברואר. אולם אני אישית יכול לציין במלוא הכנות שלא גוייסתי. נכון, חזרתי מחופשה ודיוני המומלצים מופיעים ברשימת המעקב שלי, מאחר ולפני החופשה נהגתי להשתתף בדיונים ובהצבעות. נרה לי שהקביעה הזו על גיוס היא קצת גורפת, נסחפת ולעיני הויקיפד הממוצע גם חסרת ביסוס. והאמת והשלום אהבו, יהודה מלאכישיחהויקיהדות • ל' בשבט ה'תשס"ט• 12:13, 24 בפברואר 2009 (IST)

לא הוסף

היסטוריה של ארסנל סיבוב שני[עריכת קוד מקור]

הועבר מרשימת ההמתנה • עודד (Damzow)שיחהמשתמש זה הוא מובחר! 19:11, 8 בספטמבר 2009 (IDT)

ערך שבעבר התקיימה עליו הצבעה שהייתה מלאה בדם רע בין הצדדים. אני מבקש עכשיו להעמידו שוב להמלצה, בהתחשב בכך שהערך עומד בכל הקריטוריונים הנדרשים להמלצה, והוא כתוב היטב ומרחיב את הדעת. הָאִישׁ וְהָאַגָּדָה - חיוג מהיר 23:28, 24 באוגוסט 2009 (IDT)

* בעד בברכת כתיבה וחתימה טובה, הָאִישׁ וְהָאַגָּדָה - חיוג מהיר 19:44, 9 בספטמבר 2009 (IDT)

הוסףעודד (Damzow)שיחהמשתמש זה הוא מובחר! 19:16, 15 בספטמבר 2009 (IDT)