שיחה:יעקב מן

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 9 שנים מאת גרש בנושא העברה

מישהו יודע עם מי התחתן הרב חיים מן? תשובה: אשתו היתה רחל ריבלין

תיקון ותוספת[עריכת קוד מקור]

בתור נינה של ר' יעקב מן יש לי כמה הערות לערך. 1- שמו היה יעקב מן ולא יעקב משה מן. בעצם הוא נולד בשם יעקב פרידלנד ושינה את שמו ליעקב מן. 2- אשתו היתה אסתר חשה בת ליצחק חשין 3-היו לו 4 ילדים שהגיעו לבגרות. בנוסף לשניים המוזכרים בערך היו גם ר' יונה מן (1880-1916)הנשוי לשיינה גיטל לוין. ובת בשם פשה המבורגר. 4. יעקב מן בנה את ביה"ח "שערי צדק" שנחשב בזמנו לבנין הכי יפה בירושלים. הוא תכנן וגם בנה אותו. בית החולים היה ידוע גם על שם מנהלו, ד"ר וולך. 5- תולדות משפחת פרידלנד/מן מופיע בספר "בני יונה" שמתאר 100 שנה של המשפחה בירושלים. הספר הודפס בשנת 1959 ונכתב ע"י בן משפחה מר אברהם ליואי.


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 10:59, 4 במאי 2013 (IDT)תגובה

מקורות נוספים וגם על הסבא והאבא הבן , הדוד ועוד[עריכת קוד מקור]

באנצק' תדהר ערכים על מספר בני משפחה.

  • דווקא על האבא משה ליב מן אין ערך בתדהר אבל מסתבר שהוא ראוי מאד לערך ובין היתר ציינתי בערך של היישוב הישן את מה שהקים ביפו, בית מלאכה לסיד וללבנים במשק של גר הצדק דוד קלאסין.

העברה[עריכת קוד מקור]

ביטלתי את דף הפירושונים והעברתי לכאן את תוכן הערך על יעקב מן שיצר משתמש:Fros תחת השם יעקב משה מן. שמו היה יעקב מן, שם אביו היה משה (ובכלל, בפתיח נכתב שם בטעות ששמו "יעקב מנחם"). במקום זאת יצרתי פירוש נוסף עבור יעקב מאן, ולעניות דעתי די בכך. גרש - שיחה 07:01, 30 בנובמבר 2014 (IST)תגובה