שיחת משתמש:A force knowledge corporation

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
עברית | العربية | English | русский | español | italiano
Hello, A force knowledge corporation, and welcome to the Hebrew Wikipedia! Here are some hints and links that you may find helpful:
Language: You can change the interface language of this website to almost any language. Choose the language you wish to use from the dropdown box in "my preferences" page.
Talk pages: If you wish to write in a left-to-right language, please don't forget to align the text to the left. You can use the יישור לשמאל button. Also, don't use a colon (":") to indent text, but rather an asterisk ("*"). Last, don't forget to use ~~~~ to leave a signature.
Copyright: You must not insert text or media which are protected by copyrights.
Useful links: Embassy - Request a bot flag

אם שפת האם שלך היא עברית בכל זאת, באפשרותך להיעזר בטקסט זה.

Regards,

נ.ב. אך תעלה בבקשה חומר מועתק לאתר. תודה. גילגמש שיחה 10:54, 4 מרץ 2005 (UTC)


שיחזורים[עריכת קוד מקור]

שלום,

א. הקטע אותו אתה מנסה להעלות אינו שייך לדף שיחת ויקיפדיה מפעילים, כמו כן במהלך הוספת החומר דרכת על טקסט קיים, על כן שיחזרתי.
ב. הקישור למשפט דרייפוס אין מקומו בפורטל ישראל ולכן שיחזרתי.

בברכה John Doe 14:17, 4 מרץ 2005 (UTC)

זכויות יוצרים[עריכת קוד מקור]

בסוף הערך סיכום תמציתי של כל העליות שמת הערה:

'(c) כל הזכיות שמורות ל- "A force knowledge corporation" תאגיד ידע בינלאומי, אשר תרם את המידע המתואר להלן לויקיפדיה העברית כל רצון לתרגם מידע זה לכל שפה שהיא מקובל על בעל הזכיות בשני תנאים. האחד : הודעה מראש על התרגום לכתובת הדואר האלקטרוני al210@walla.com (ההודעדה תכלול את שם מבקש התירגום, השפה אליה הטקסט יתורגם, והבמה בו הוא יפורסם). השני: איזכור שם בעל זכויות היוצרים "A force knowledge corporation" תאגיד ידע בינלאומי - בעל זכויות היוצרים הבלעדי.'

הערה זו אינה קבילה. הסכם זכויות היוצרים הבלעדי בויקיפדיה הוא הרשיון לשימוש חופשי במסמכים של GNU (הערה בעניין זה מופיעה בתחתי כל דף עריכה בויקיפדיה)). אם אינך יכול לקבל הסכם זה, מחק את הערך שהוספת. אם אתה מוכן לקבל הסכם זה, מחק את ההערה ששמת בסוף הערך. דרך אגב, ערך ספציפי זה מיותר, משום שיש כבר את הערך עליות לפני קום המדינה שמקביל לו. דוד שי 15:17, 4 מרץ 2005 (UTC)