לדלג לתוכן

שיחת משתמש:Anova

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 16 שנים מאת Leia בנושא תגובה למייל 2
שלום, Anova, וברוך בואך לוויקיפדיה! להלן כמה הנחיות וכללים שיסייעו לך להשתלב בוויקיפדיה:
עריכה: ראשית כל, מומלץ לעיין במדריך הכתיבה למתחילים. לפני שמירת שינויים בערכים כדאי ללחוץ על "תצוגה מקדימה" ולוודא שהשינוי תקין. את מהות השינוי יש להסביר בחלונית התקציר. למידע נוסף: תמיכה טכנית.
דפי שיחה: בראש כל דף מופיעה לשונית "שיחה", המובילה לדף השיחה של הדף, שבו ניתן לדון בערך. בדפי השיחה יש להקפיד על כללי נימוס. בסוף כל הודעה יש לחתום על ידי הקלדת ארבע טילדות, כך: ~~~~.
זכויות יוצרים: אין להכניס לוויקיפדיה חומר המוגן בזכויות יוצרים או תרגום שלו. אין להעלות תמונות שמצאת סתם כך בגלישה באינטרנט, אלא יש לברר האם ניתן להשתמש בהן בהתאם לחוקי זכויות היוצרים.
עזרה: אם ברצונך לקבל סיוע מוויקיפדים בעלי ניסיון, באפשרותך לפנות לחממה ולאתר ויקיפד שיוכל לעזור לך. לשאלות נקודתיות ניתן גם לפנות לדלפק הייעוץ.

If you can't read Hebrew, click here.בברכה,
דרור - שיחה 10:36, 8 באפריל 2008 (IDT)תגובה

נועה בביוף[עריכת קוד מקור]

שלום,

על פי מדיניות האתר ובהתאם לחוק, אין להעתיק תוכן שמופיע במקורות אחרים ולהעלותו לכאן, אלא אם קיבלת רשות מפורשת בכתב לעשות זאת, או שיצרת את התוכן בעצמך, ולך זכויות היוצרים. הערך שערכת חשוד כמפר זכויות יוצרים (ראה/י ויקיפדיה:זכויות יוצרים), שוויקיפדיה מקפידה מאוד על שמירתן. אם התוכן המועתק שייך לך, או אם ברשותך אישור מתאים מבעלי התוכן, יש לפעול על פי ההנחיות בדף ויקיפדיה:OTRS.

המשך תרומה לוויקיפדיה על ידי העלאת חומר שאינו מועתק יתקבל בברכה.

ברוקסשיחההמורשת העולמית. פשוט עולמית! 12:36, 8 באפריל 2008 (IDT)תגובה

מספיק! אין להעלות לאתר חומרים מועתקים. לפני שהערך יתקבל אתה צריך להוכיח שאתה בעל זכויות היוצרים על הטקסט. מעבר לזה, אי אפשר לקבל ערך שכתוב בצורה כזאת לא נייטרלית. ברוקסשיחההמורשת העולמית. פשוט עולמית! 12:59, 8 באפריל 2008 (IDT)תגובה

היי Anova. הערך שהוספת מועתק ואין להשיבו ללא אישור על זכויות היוצרים. אם יש לך כזה, אנא הבא אותו, ואם לא, הערך יימחק. כל עוד אין אישור כזה, אנא הפסק לערוך את הערך; גם מחיקה של ההודעה לגבי הפרת זכויות היוצרים היא הפרעה. ראה זאת כאזהרה, אם תמשיך בהפרעות, תחסם. Leia - שיחה 19:19, 8 באפריל 2008 (IDT)תגובה

תגובה למייל[עריכת קוד מקור]

דף הערך הוחלף בתבנית "הפרת זכויות יוצרים" שמסבירה היטב מה יש לעשות. פעולותיך לאחר מכן לא היו מקובלות.

אנסה להסביר לך: אישור לפרסום הטקסט בוויקיפדיה הוא לא אישור מטעם היוצרת שהטקסט לטעמה, אלא אישור מבעלי האתר שהם מוותרים על כל הזכויות בטקסט על מנת שיופיע כאן ובכל מקום אחר, תוך מתן קרדיט מסויים (ראה הרישיון לשימוש חופשי במסמכים של גנו). כך הוסבר גם בתבנית שהונחה בערך. כיצד להשיג אישור? בפסקה מתחת. בברכה, Leia - שיחה 20:05, 8 באפריל 2008 (IDT)תגובה

אישור הנוגע לטקסט:[עריכת קוד מקור]

  1. יש להקפיד ולוודא שנותן האישור הוא אכן בעל זכויות היוצרים.
  2. בעת פנייה לקבלת האישור יש לציין בפירוש כי כל הערכים בויקיפדיה כפופים לרשיון GNU FDL, וכי ישנה אפשרות להעתיק את הערכים המתווספים על פי כללי הרשיון.
  3. במידה והמקור איננו בעברית, יש לקבל אישור הן מהכותב המקורי והן מהמתרגם.

במקרה של חוסר הסכמה אין לפרסם את המידע.

ניתן לתת קרדיט בתקציר העריכה או בדף השיחה של הערך. אם האתר מרחיב על הנאמר בערך, רצוי לתת גם קישור חיצוני תחת הפסקה "קישורים חיצוניים".

את האישור יש לציין בדף זה (או בדף השיחה של הערך המדובר אם האתר לא יכול להיות לעזר בערכים אחרים). יש לציין את הפרטים הבאים:

  1. כתובת האתר
  2. שם המשתמש שקיבל את האישור
  3. תאריך קבלת האישור
  4. הנוסח המקורי של האישור

תגובה למייל 2[עריכת קוד מקור]

אודה לך אם תגיב כאן בבקשה, ולא במייל. אינך חסום לכתיבה בוויקיפדיה.

לגבי שחרור הטקסט, מספיקה שורה בדף השיחה שמציינת כי אתה מייצג את בעל הזכויות על הטקסט שהסכים לפרסם אותו בוויקיפדיה. חשוב שתציין מי אתה ומה שם החברה/הגוף המחזיק בזכויות.

לגבי שאר הטענות שהעלית, ראשית אעמיד דברים על דיוקם: אף אחד לא נחסם ואף דף לא הוגן מעריכה, דף הערך הוחלף בתבנית המסבירה על הפרת זכויות יוצרים. שנית, המשתמש שהתדיין איתך בדף השיחה נהג בנימוס ולפי כללי ויקיפדיה. מבחינה חוקית, הטקסט התגלה כמועתק ולכן יש להסירו באופן מיידי. גם אם מגיע אדם אנונימי זה או אחר ומצהיר כי יש לו זכויות על הטקסט - זה טוב ויפה, אבל ללא שם או ראייה כלשהי, איננו יכולים לקבל זאת. מקווה שהייתי לעזר. בברכה, Leia - שיחה 12:41, 9 באפריל 2008 (IDT)תגובה