שיחת משתמש:Bebissall

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 13 שנים מאת דורית בנושא תלונה
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Bebissall, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, O * שיחה 19:50, 24 בספטמבר 2010 (IST)תגובה

B של[עריכת קוד מקור]

תודה על תרומתך לוויקיפדיה. עם זאת, מחקנו את הערך שכתבת, כיוון שאינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה בשל נושאו, תוכנו או ניסוחו, או בשל היות הערך שכתבת קצר מדי מכדי להיות ערך אנציקלופדי. אם לדעתך הנושא ראוי לערך ובכוונתך להרחיבו, ניתן לפנות לדף בקשות ממפעילים כדי לבטל את המחיקה ולשחזר את הערך.
מומלץ לעבור על המדריך שלנו כדי להכיר טוב יותר את הסגנון המקובל של ויקיפדיה. כדאי גם לקרוא מספר ערכים טובים כדי לראות דוגמאות לסגנון כתיבה המקובל בוויקיפדיה. בנוסף, אפשר להיעזר בחונך או חונכת המציעים את עזרתם בקליטת עורכים חדשים. אפשר לעיין גם במדריך המקוצר: ויקיפדיה:לאן נעלמה העריכה שלי?.

בברכה, O * שיחה 19:50, 24 בספטמבר 2010 (IST)תגובה

נא להתייחס לבקשתה של O. הערך נמחק שוב. יוסישיחה 21:16, 24 בספטמבר 2010 (IST)תגובה

אזהרה[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך ליצור דפי ויקיפדיה, ואף ערכים אנציקלופדיים חדשים, ללא הגבלה. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה. הדף שיצרת, בר מילמן, נמחק מכיוון שתוכנו לא היה אנציקלופדי, כך ששום נזק מתמשך לא נגרם. לתשומת לבך: יכולת העריכה של משתמשים בעלי היסטוריה של יצירת ערכים לא-אנציקלופדיים עלולה להיחסם.

  Lostam - שיחה 21:38, 24 בספטמבר 2010 (IST)תגובה

הערך שכתבת[עריכת קוד מקור]

לא עומד בסטנדרט המינימלי כדי להיות ערך אנציקלופדי. לכן הוא נמחק. נא לשים לב שבטעות מחקת חלק מדף השיחה של O. יוסישיחה 09:41, 25 בספטמבר 2010 (IST)תגובה

בקשר לערך[עריכת קוד מקור]

הבנתי שזה לא מספיק מה שכתבתי, אבל לפחות תגיד מה היה כתוב בערך כדי שאוכל להעריך, לתקן ולשפר. תודה והמשך יום נעים!

ריבוי שגיאות כתיב, העדר מקורות, שימוש במילים לא ראויות (דבילי) ומשלב מאד נמוך. אם תרצה, אפשר לפתוח ארגז חול בו תוכל לעבוד על הערך. yanshoofשיחה13:07, 27 בספטמבר 2010 (IST)תגובה
אוסיף ואומר על דברי אחרים, לא מצאתי שום אזכור בשום מקום לתוכנית שכתבת עליה, אפשר אולי שטעית בשם הסדרה, אפשר בבקשה מקור מסויים לקיומה? ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 13:09, 27 בספטמבר 2010 (IST)תגובה
הערך נמחק, גיל, תסתכל בגרסאות קודמות של B של. yanshoofשיחה14:19, 27 בספטמבר 2010 (IST)תגובה
אני יודע, חיפשתי לפי השם האנגלי בגוגל ולא מצאתי תוצאות. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 01:12, 28 בספטמבר 2010 (IST)תגובה

בקשר לערך[עריכת קוד מקור]

קודם כל בערך לא היה שגיאות כתיב, שימוש במילים לא ראויות (רק המילה "שטויות") ומשלב מאוד נמוךץ אתם לא מכירים את הסדרה כי היא אינה מוכרת בארץ כל כך, ובקשר לארגז חול קראתי וגם קראתי במדריך הכתיבה למתחילים והבנתי יותר איך לכתוב את הערכים. אז אם אתם יכולים לשחזר את הערך אני אתקן ואשפר אותו.

אתה יכול לתת קישור לאתר של הסדרה להראות שהיא בכלל קיימת? ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 01:12, 28 בספטמבר 2010 (IST)תגובה

הערך[עריכת קוד מקור]

תסתכל בגרסא הקודמת של B של ותראה מה כתוב בקטגוריה "איסור אינטרנט" ואז תבין.

דבר ראשון אתה לא צריך לפתוח פסקה חדשה לכל הודעה, אתה יכול ללחוץ על לשונית "עריכה" ולערוך את הפסקה. בקשר ל"איסור אינטרנט" אני מטיל ספק רציני באמיתות הדבר, אי אפשר להעלים דברים מהאינטרנט, המסקנה היחידה שלי היא שהתוכנית לא קיימת. בנוסף אם יתכן דבר כזה גם לא ניתן לכתוב על משהו שלא ניתן להביא מקור לקיומו. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 11:21, 28 בספטמבר 2010 (IST)תגובה

אפשר להעלים דברים מהאינטרנט בכך שהתוכנית ״b של ״ שילמה להמון חברות כמו גוגל ויוטיוב להוריד את כל המידע והסרטונים על התוכנית, וכך גוגל חסמו את המילים b של, בישל, ביסל, ו׳be bissall, ועוד כמה מילים לא ידועות.

הערך[עריכת קוד מקור]

פתחתי עכשיו פסקא חדשה בגלל שלא ענית לי בפסקא הקודמת, ואמרת שלא צריך לפתוח פסקא חדשה אפשר לעשות "עריכה" ועשיתי זאת, ובכל זאת לא ענית. אז מה שאני אומר זה שאפשר להעלים דברים מהאינטרנט בכך שהתוכנית ״b של ״ שילמה להמון חברות כמו גוגל ויוטיוב להוריד את כל המידע והסרטונים על התוכנית, וכך גוגל חסמו את המילים b של, בישל, ביסל, ו׳be bissall, ועוד כמה מילים לא ידועות.

לא יודע מה בקשר ליוטיוב גוגל לא חסמה את המילים האלה, אפשר למצוא תוצאות רק שלא קשורות ל"תוכנית". לצורך העניין בוא נסכם את הדיון הזה, לא ניתן לכתוב על תוכנית שאי אפשר להביא מקור לקיומה. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 17:38, 30 בספטמבר 2010 (IST)תגובה

התכוונתי גם מחוץ לתוכנית.


שלום, במקרה צוות ״b של״ העלה קטע קצר מתוך התוכנית בעונה החדשה ביוטיוב והערך לחיפוש הוא ״ be bissall ", וגם יש להם אתר אינטרנט והוא: www.bebissall.weebly.com


לא ענית לי בקשר לפסקא הקודמת.

יש 6 סרטונים על B של ביוטיוב.

תלונה[עריכת קוד מקור]

אני אתלונן עליך לויקיפדיה עקב חוסר תגובה בקשר למה שרשמתי, אני נכנסתי המון פעמים וראיתי שאין תגובה ממך וכך אאלץ להתלונן עלייך.


כפי ששמת לב, היה באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת. פעולותיך בוטלו, כך ששום נזק לא נגרם, אולם בעקבות זאת, הוחלט לחסום אותך.

*אם יהיו מקרים של השחתה חוזרת מצדך, אנחנו עשויים לפנות בתלונה לספק האינטרנט שלך.
*מעשיך עלולים להוות עבירה פלילית. עליך לדעת כי נשקול פנייה לרשויות החוק אם ההשחתה תימשך.
דורית 19:18, 26 באוקטובר 2010 (IST)תגובה

בקשר להודעה הקודמת[עריכת קוד מקור]

איזה ערך בדיוק ערכתי אני לא מבין, לא ערכתי שום ערך וגם לא כתבתי משהו שהוא השחתה, אני בכלל דיברתי על משהו אחר. אז אני לא מבין בכלל מה עשיתי, והאיומים האלה שאתם נותנים זה ממש לא מובן, ולמה האיומים האלה בכלל?