שיחת משתמש:DeanHaran

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום DeanHaran, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה,

ערןב 22:35, 14 מאי 2005 (UTC)

ולשאלתך בשיחה:אנטי-חומר: ייתכן והגיע הזמן להוריד את התבנית, אבל אני לא מספיק מבין בפיזיקה מודרנית כדי להחליט. ערןב 22:35, 14 מאי 2005 (UTC)

דף המשתמש[עריכת קוד מקור]

שלום!

יהיה נחמד אם תכתוב כמה פרטים על עצמך בדף המשתמש שלך. הרבה פעמים אנשים רוצים לדעת מי כתב את החומר שהם קוראים ואולי לגלות תחומי עניין אחרים שלו שהם רלוונטיים עבורם. אורי מוסנזון 06:22, 16 מאי 2005 (UTC)

ראיתי שהעלת את הנושא בשיחה:בגרות, לתשומת ליבך קיים כבר הערך הדי מקיף של תעודת בגרות. תרחיב אותו אולי באמת בנושאים שהעלת בדף השיחה. אל תהפוך גם את הדף להפנייה כי הוא עוד ישמש לנושא המרכזי של בגרות. תודה, מלך הג'ונגל 16:44, 23 מאי 2005 (UTC)

בדיוק ככה, כשאתה עורך דף שיחה (בדיוק בצורה שעשית אצלי) המשתמש מקבל הודעה וזה נקרא שליחת הודעה. שים לב גם שנהוג להמשיך שיחות בערך בו הם התחילו כדי לפשט על הקריאה והמעקב אחרי השיחה כך שאם התחלנו את השיחה בדף השיחה שלך נמשיך אותה באותו דף. לגבי הערך בגרות לפי דעתי כדאי שיהיה כתוב בו על המצב הביולוגי של בגרות (בדומה לערך האנגלי - en:Adult) ובאמצעות תבנית:פירוש נוסף ליידע על קיומו של תעודת בגרות למקרה שמי שחיפש ערך זה הגיע לשם (דוגמה לתבנית אתה יכול לראות בערכים ויקטוריה ותפוח). תודה, מלך הג'ונגל 18:59, 23 מאי 2005 (UTC)

אני מתכוון לפתח את ערך ההתבגרות... תודה על הרעיון DeanHaran 19:02, 23 מאי 2005 (UTC)

יש לי רעיון יותר- אם תוכל להפנות אותי למאמר דומה בויקפדיה האנגלית אני פשוט אתרגם אותה (אני אוהב לתרגם וזה עוזר לי לחזק את האנגלית) תודה DeanHaran 19:09, 23 מאי 2005 (UTC)

על התבגרות יש ערך (מסתבר) אבל גם הוא דורש עבודה רבה (יש קישור לערך המקביל בויקי האנגלית ישירות מהערך. על בגרות עצמה יש ערך בוויקי האנגלית והוא - en:Adult. שניהם מאוד נחוצים וחשובים, תמיד שמח לעזור ובהצלחה, מלך הג'ונגל 22:15, 23 מאי 2005 (UTC)

שים לב שהדף הנ"ל מיועד לדיונים על מבנה העמוד הראשי ועיצובו בלבד. כל שאלה/הצעה/בקשה מקומה בויקיפדיה:מזנון או ויקיפדיה:דלפק יעוץ. רועי | שיחה | 13:31, 6 יוני 2005 (UTC)