שיחת משתמש:Viki.coo/ארכיון 2

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני חודשיים מאת פעמי-עליון בנושא מענה

תשובתך בדף השיחה של הערך חברון שוברת שתיקה[עריכת קוד מקור]

שלום ויקי צ'ו - ענית לי עם לינק שבור - אשמח לקבל את הלינק עליו דיברת Hila Livne - שיחה 17:16, 14 בינואר 2024 (IST)תגובה

@Hila Livne תודה רבה שיידעת אותי על הלינק השבור. מעריך מאוד את נכונותך לקרוא ולהעמיק בעניין. תיקנתי את הקישור בדף ההצבעה וכן הנה הוא כאן. וכן אשתף כאן גם את התוכן הרלוונטי כדי לחסוך מאמץ:
להלן כמה דיונים מעמיקים בעניין הימנעות מסיום הצבעה בשבת\חג:
"פתיחת הצבעות ביום ששי אחר הצהריים, בשבתות ובחגים"
"הוספת 24 שעות לכל הצבעה שמסתיימת בשבת"
"פתיחת מועד הצבעות בשבת"
וכן חוות דעת חילונית ספציפית בעניין: "במקרה שיום תחילת ההצבעה חל בשישי או שבת או בחג, תידחה ההצבעה למוצאי שבת בשעה 00:00. או למוצאי החג בשעה 00:00"
ולהלן ציטוט של Hanay מהקישור האחרון:
"אני נגד כל כפייה דתית, אבל אני בעד התחשבות בדתיים ובחרדים בכל מקום שזה אפשרי בלי לפגוע בחילוניות שלי. מאז שנושא פתיחת הצבעות בשבת עלה בדיונים במזנון, לא פתחתי הצבעה בשבת. תמיד אפשר לגלות איפוק ולדחות את ההצבעה ביממה. התחשבות בחברי הקהילה, היא הדרך לקדם את הוויקיפדיה העברית וליצור קהילה מתחשבת ונעימה..."
Viki.coo - שיחה 17:33, 14 בינואר 2024 (IST)תגובה
תודה רבה, נתת לי הרבה חומר למחשבה. המשך שבוע טוב Hila Livne - שיחה 17:56, 14 בינואר 2024 (IST)תגובה
חבל שמנסים לכפות את דעתכם. מאד מכוער בעיני מה שעשיתם. יש להתחשב ויש לכפות Hila Livne - שיחה 22:03, 14 בינואר 2024 (IST)תגובה
לאחר שהוכחנו כאן בדף השיחה שנינו שאפשר אחרת, שינית לכיוון ההפוך של לכינויי גנאי ("מכוער"?!), ובניגוד להנחת כוונה טובה והנחת תום הלב ע"פ כללי הויקיפדיה, פונה אלי אישית בגוף שלישי רבים כאילו אני קבוצה (לאחר סמיכות זמנים צפוף באותו עניין בתגובות בינך לאחרים, האם מדובר בטעות פרודיאנית? או בהאשמות שהן מראה?) ועוד מנסה לייחס לי ניסיון לכפות בגלל תמיכתי בהתחשבות באחרים (ולא קשה לראות בעריכותי שאיני שומר שבת...).
מבקש התנצלות ותיקון\מחיקה Viki.coo - שיחה 22:50, 16 בינואר 2024 (IST)תגובה
@Hila Livne Viki.coo - שיחה 22:52, 16 בינואר 2024 (IST)תגובה
@Viki.coo הניסיון לכפות אי עריכה בשבת, הוא לא יפה בעיני, מתנצלת אם נפגעת מדברי. חשבתי שאכן ניתן לדון על הדבר הזה בצורה בוגרת ואחראית ולהבין את הצד השני. כמו שחנה רשמה ב-2015 האמנתי גם אני שאפשר להתחשב בבקשות של עורכים מסוימים, אבל הכפיה היא תמיד זוחלת, והצד החילוני תמיד הנכנע. זכור לי ויכוח שהתרחש, נדמה לי בין איתמראשפר ובין עורכים אחרים שביקש שיחכו עם ערך מסוים כי עורך הערך התגייס למלחמה ב- 7 באוקטובר ולא יכול להיכנס לויקיפדיה. הוא זכה בתגובות מזלזלות במיוחד. אני מבקשת ממך ויקי צ'ו לראות את שני הצדדים של המטבע, לראות היכן אתה מוותר ובא לקראת הצד השני לפני שאתה מנסה לכפות חוק שייטיב רק עימך ויפדע בהתנהלות של אחרים. המשך שבוע מקסים Hila Livne - שיחה 08:40, 17 בינואר 2024 (IST)תגובה
@Viki.cooאם אתה לא שומר שבת מדוע פתחת העצומה? מה באינטרס של לא לפתוח הצבעות בשבת? אני הבנתי שאתם רוצים לא להגביל עריכות בשבת כדי שמי ששומר שבת יוכל להגיב, בגלל זה נתתי לך את הדוגמה גם של המלחמה Hila Livne - שיחה 08:42, 17 בינואר 2024 (IST)תגובה
תודה על ההתנצלות, שתמיד מוערכת בויקיפדיה, אולם כבר בהודעה הבאה את פונה אלי שוב בגוף שלישי רבים... דף השיחה מייצג כאן אדם אחד בלבד, שהוא אני, ואודה לך שתפני אלי בלשון יחיד (אולם מעניינת הסיבה לכך שהטעות, שכבר התייחסתי אליה, חוזרת).
בהודעה הראשונה את כותבת על האפשרות להתחשב, ובשניה את מתפלאת שאינני שומר שבת ובכל זאת תומך בהתחשבות בשומרי שבת... נראה לי שנתת בעצמך את התשובה למה: התחשבות.
אבל התחשבות היא לא דווקא בשומרי השבת, שהרי הם יכולים להצביע ביום חול, ובכל מקרה, כל הצבעה שאורכת שבוע תהיה גם על שבת, ולא הייתה כל בקשה או שאיפה להפסיק' הצבעות בשבת.
כפי שכתבתי קודם לכן, הצורך העיקרי הוא ההתחשבות באמינות הויקיפדיה ובהוגנות ההצבעה, שחשובים לכולנו. הצבעה המסתיימת בשבת עלולה לגרום להטייה בתוצאות. למשל אם בהצבעה כלשהי מסתמנת תוצאה מסוימת לפני שבת, אותה תוצאה כמובן תשפיע על מאמציהם של עורכים להשתתף בהתאם לתעדוף זמנם (במיוחד לקראת שבת). ככל שמתהפכת התוצאה במהלך השבת (כפי שקרה בהצבעה האחרונה שבה השתתפנו שנינו והסתיימה בשבת), לא יוכלו שומרי השבת להשתתף ולהצטרף להצבעה. ואם ההצבעה מסתיימת בשבת, התוצאות עלולה להיות מוטה ע"י העיתוי, ואילו הסתיימה ביום חול היו התוצאות יכולות להיות אחרות.
בין אם בשוגג ובין אם בשל מניפולציה מכוונת, כאשר מתהפכת התוצאה בשבת עלולה להיות מראית עיין או טענה למניפולציה, כך שבכל מקרה נגרם נזק לאמינות התוצאה או לתדמיתה האמינה של הויקיפדיה או לשניהם ביחד.
לעומת זאת, להתחלת \ סיום הצבעה ביום חול אין מחיר לנו, מי שאינם שומרי שבת. אנחנו יכולים להקדים או לאחר את ההצבעה בכמה שעות או שישתנו הכללים כך שהצבעות שהחלו בשבת, יתווספו להן כמה שעות, כך שיעברו למוצ"ש. האם ניתן לקרוא לדחייה כזאת "כפייה"???
אשמח מאוד לקרוא את דעתך, @Hila Livne.‏ Viki.coo - שיחה 23:34, 17 בינואר 2024 (IST)תגובה

מחיקת תוכן שכתבו עורכים אחרים שמתנגדים ליוזמה שלך[עריכת קוד מקור]

שלום לך, העריכה הזאת שלך שבה מחקת תגובות של מתנגדים ליוזמה שלך היא ממש לא לעניין. שחזרתי את עריכתך. אם תסיר שוב תגובות של מתנגדים אאלץ לפנות לבקשות מפעילים. חנה Hanayשיחה זוכרת את ה-7/10/2023 ואת החטופים לעזה בכל רגע 21:49, 14 בינואר 2024 (IST)תגובה

גם הטיעון שלך בתקציר העריכה של בדףויקיפדיה:הצבעות/אי פתיחת הצבעה בשבת כאילו זה שלך פרטי. לא לעניין. פתחת דף במרחב ויקיפדיה. לא דף פרטי שלך. חנה Hanayשיחה זוכרת את ה-7/10/2023 ואת החטופים לעזה בכל רגע 21:52, 14 בינואר 2024 (IST)תגובה

נחסמת[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, היה באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת. פעולותיך בוטלו, כך ששום נזק לא נגרם, אולם בעקבות זאת, הוחלט לחסום אותך.
הסיבה לחסימתך היא: חסימה חלקית, מיוחד:הפניה/logid/18546533.

*אם יהיו מקרים של השחתה חוזרת מצדך, אנחנו עשויים לפנות בתלונה לספק האינטרנט שלך.
*מעשיך עלולים להוות עבירה פלילית. עליך לדעת כי נשקול פנייה לרשויות החוק אם ההשחתה תימשך.
~ מקף ෴‏ 02:26, 23 בינואר 2024 (IST)תגובה

מענה[עריכת קוד מקור]

שלום ויקי.קו, תודה על המלים החמות :) העלת נושא חשוב. זה בסדר שאענה פה (מפאת שמירה על זהותי הפרטית)? פעמי-עליוןשיחה 00:09, 1 במרץ 2024 (IST)תגובה

העדפתי את הערוץ האישי, כך שאוכל לשאול גם שאלות שאולי יחשפו ברבים בורות מסוימת (כ"א והסריטה שלו ;-)... האם הקישור "שליחת דוא"ל למשלמש" אינו שומר על פרטיותך? אם לא, כמובן זכותך לכתוב לי היכן שתרצה בלי שאישורי נדרש לכך, אבל לא לכך הייתה הכוונה המקורית... תודה Viki.cooשיחה 14:29, 1 במרץ 2024 (IST)תגובה
עניתי :) פעמי-עליוןשיחה 14:07, 4 במרץ 2024 (IST)תגובה