לדלג לתוכן

שיחת פורטל:ניסוי

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

הפורטל מבוסס על הבסיס של הוויקיפדיה באנגלית (אין להם פורטל שואה - מוזר). בכל מקרה, השוו פורטל זה לפורטל:השואה כדי לראות את ההבדל בין הגרסה הזו לגרסה הנוכחית. אשמח לשמוע חו"ד. Yonidebest Ω Talk 08:45, 23 פברואר 2006 (UTC)

אין מה להשוות, הפורטל שיצרת עדיף בהרבה לדעתי. הוא גם נראה הרבה יותר טוב, והתקצירים מעל כל קטגוריה ("מלחמת העולם השניה היא...") מוסיפים לדעתי. --רן כהן 08:49, 23 פברואר 2006 (UTC)

עיצוב המסגרות התחתונות[עריכת קוד מקור]

הפורטל שלך נראה הרבה יותר מהפורטל הקיים. יישר כח!
האם אתה חושב שתוכל לשנות את העיצוב של 4 המסגרות התחתונות(יהודים בשואה, גרמנית הנאצית, מלחמת העולם, וחסידי אומות העולם) כך שלא יהיו 4 שורות זו מעל זו, אלא כרשת של שתי שורות ושתי טורים, כשהיהודים בשואה(שהוא החשוב מבין ה-4 לדעתי, בהקשר של פורטל השואה, ולא פורטל מלחמות או משהו) יהיה העליון מימין? conio.hשיחה

ודאי שאפשר. אבל על מיקום אפשר להתכווח שעות. המטרה שלי בדף זה, זה להציג את הפורמט הזה לעומת הפורמט הקודם, דבר שאני רוצה להחיל על כל הפורטלים שלנו. אני מעדיף להשאיר את מסגרות כמו שהן עכשיו כדי שאפשר יהיה לראות את הפורמט הכללי (הקדמה; קטע מחולק ובו מאמר מומלץ (נראה לי אשנה את זה ל"מאמר נבחר"), תמונה נבחרת, ערכים מומלצים, אקטואליה, הידעת, ערכים מבוקשים ודורשי שיפור; ולבסוף נושאים שונים חשובים). Yonidebest Ω Talk 09:18, 23 פברואר 2006 (UTC)
אהה. השאלה היא בכללי, ולא לגבי פורטל השואה דווקא. אני תומך בפורמט החדש שהצעת. נראה הרבה יותר טוב מאשר הפורטלים הלבקנים חסרי העיצוב שיש עכשיו. :)
רק עוד שאלה קטנה: יש אפשרות "לסמן" מאמרים מסויימים(אולי קטגוריה מיוחדת או משהו), כך שהמאמר הנבחר ישתנה בכך רענון, או בכל יום עפ"י רשימה מוגדרת(ולא כך שיצטרכו לערוך אותו בכל פעם)? משהו בסגנון "הידעת" של העמוד הראשי.... conio.hשיחה 10:05, 23 פברואר 2006 (UTC)
לא ידוע לי כיצד הידעת של העמוד הראשי עובד מפני שיש מספיק אנשים שעובדים/עבדו על פרויקט הידעת, אבל ידוע לי שאנחנו כן צריכים לעדכן את העמוד הראשי פעם ביום אחרי השעה 2 בלילה. בקיצור, אני לא יודע אם יש אפשרות כזו, מה שכן - אני לא חושב שצריך לשנות את המידע בפורטל כל יום, מקסימום כל שבועיים - חודש או כשנתקלים במשהו לא מעודכן, כמו שקורה עכשיו עם הפורטלים הקיימים. Yonidebest Ω Talk 10:12, 23 פברואר 2006 (UTC)
לא לשנות את כל המידע, רק שהמאמר הנבחר ישתנה מדי באופן אוטומטי.
אגב, יש בעיה עם העיצוב. הטלאי הצהוב יוצא מהמסגרת(וחותך את הגבול התחתון שלה). כנ"ל התמונה של אירווינג. בהתחלה שמתי לב רק לטלאי, וחשבתי זה מכוון, אבל זה שהתמונה של אירווינג יוצאת מהמסגרת ממש לא אסתטי. גם אם זו בעיה ב-FF, אנא נסה לטפל בקטע של המסגרות. conio.hשיחה 10:22, 23 פברואר 2006 (UTC)
אני מודע לבעיה הזו (קשה לא לראות אותה אחרי הכל) ומחפש דרך לתקן אותה. Yonidebest Ω Talk 10:25, 23 פברואר 2006 (UTC)
אני מציע להשתמש בטבלה במקום ב-div, למרות חוסר החיבה שלי לטבלאות. ‏– rotemlissשיחה 14:55, 23 פברואר 2006 (UTC)
הרבה יותר טוב מהאחרים. תוכל להוסיף רקעים לתבניות, כדי שלכל מסגרת יהיה צבע אחר? (ראה התבניות מצד שמאל בעמוד הראשי) זה יהיה יותר נוח לקריאה מהזברה. גרוטאון 18:40, 23 פברואר 2006 (UTC)
הפורטל מבוסס על כל הפורטלים בוויקיפדיה האנגלית. הכל עובד שם בצורה מצויינת, אני לא רואה סיבה לסרבל עם טבלות. לגבי הצבע זה אפשרי, אבל עדיף להמנע מזה, ברגע שיהיה שם יותר טקסט, הזברה לא יהיה בולט. Yonidebest Ω Talk 19:31, 23 פברואר 2006 (UTC)
תיקנתי את הזברה ע"י רקע אפור יותר. Yonidebest Ω Talk 20:22, 23 פברואר 2006 (UTC)

כמה הסתיגויות קלות[עריכת קוד מקור]

קודם כל, אני לא אוהב את העובדה שהתבנית מסגרת מעוצבת עליונה מצויה במרחב השם "פורטל" - היא לא פורטל, היא תבנית.

שנית, הייתי מעדיף שהפורטל הזה היה בארגז החול, או בערך משנה של פורטל השואה, ובכל אופן לא בקטגוריה פורטלים, אבל זה לא ממש משנה.

בכך תמו הסתיגויותי. כל הכבוד על העבודה, היא נראית נפלא! חבל שיש שם את כל ההיסטוריה של ארגז החול שלך, אבל זה ממש לא משנה. ‏– rotemlissשיחה 14:55, 23 פברואר 2006 (UTC)

יצרתי אותו בארגז חול והעברתי אותו לכאן כדי לוודא שזה עובד (ולמזלי גיליתי שלא, היה צריך התערבות של מתכנת ו-brion מה-irc עזר עוד באותו יום). לגבי הקודם כל, אני רוצה לשמור על כל מה שקשור לפורטלים תחת שם המרחב פורטל ולכן כל התבניות נמצאות שם. שוב, כך זה בוויקיפדיה באנגלית ושם זה עובד מצויין. מההיסטוריה של ארגז החול שלי אפשר להפתר, לא עניין גדול. Yonidebest Ω Talk 19:37, 23 פברואר 2006 (UTC)

הפרטל בצרוה הזו נראה הרבה יותר טוב מהפורטלים שיש היום. אתה מתכנן שכל הפורטלים יהיו כך בעתיד? Pacman 20:09, 23 פברואר 2006 (UTC)

תודה, זו הכוונה. Yonidebest Ω Talk 14:14, 25 פברואר 2006 (UTC)

עיצוב יפה[עריכת קוד מקור]

עבודה יפה. מקווה שתשפר גם את שאר הפורטלים. דרור 14:09, 25 פברואר 2006 (UTC)

תודה, גם אני מקווה. Yonidebest Ω Talk 14:15, 25 פברואר 2006 (UTC)