לדלג לתוכן

טיוטה:קווין ורז - חיים בחארטא

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

קווין ורז - חיים בחארטא (או חיים בחארטא או חארטא גנאג) הייתה סדרת ולוגים ורדיו ברשתות החברתיות, במהלך שנים 20172018, היצרו כוכבי הרשת המצליחים קווין רובין ורז ספני.

חיים בחארטא
אין תמונה חופשית
אין תמונה חופשית
מידע אישי
שם יוצרים:
קווין רובין
רז ספני
דיירים נוספים:
דניאלה קריסטיה
שרון ליברמן
גל זהבי
צלמים:
גל רובינשטיין
אפיק מולחו
גיא פודוליץ'
מקום מגורים נתניה
אבן יהודה
קיסריה
מידע יוטיוב
תקופת הפעילות 20172018
ז'אנר הומור, קומדיה, מתיחות
רשומים 355k
מדיות נוספות רדיו
כפתורים
100,000 רשומים   2018



תחילת דרכם[עריכת קוד מקור | עריכה]

קווין רובין ורז ספני הכירו באינסטגרם, ומאז הפכו לחברים הכי טובים. בשנת 2017 הם הוציאו סוף כל סוף את ההומור שלהם לרשת, וכך זה התחיל ברדיו שלהם. באמצע הפעילות שלהם ברדיו, הם החליטו לשים את שמם: "קווין ורז - רדיו חארטא". רדיו חארטא הפך לרדיו מאוד מבוקש והרבה אהבו אותו.

ב-2 בינואר 2018 קווין ורז הכריזו שהם מפסיקים את פעילות ברדיו. ב־11 בינואר 2018 הם הוציאו את הוולוג הראשון שלהם ליוטיוב. הם עשו פורמט שכל יום, עולה וולוג חדש בערוץ "חיים בחארטא". כלומר אם ב־11 בינואר יצא הוולוג הראשון שלהם, ב־12 בינואר הם הוציאו את הוולוג השני וכך הלאה.

פעילות היוטיוב[עריכת קוד מקור | עריכה]

מאז זאת, שהם התחילו את פעילותם ביוטיוב, הם עברו לפנטהאוז בנתניה, שניהם והצלם והעורך שלהם: גל רובינשטיין. בוולוג ה־12 שלהם, דיירת חדשה נכנסה לבית, בשם דניאלה קריסטיה. בוולוג 52 הצטרפה עוד דיירת, בשם שרון ליברמן. בוולוג החמישי הם הביאו חתול לבית, בשם מסי.

ביחד עם זאת, כל הוולוגים מהשלישי ומעלה, הפרזנטורים של ביסלי, שמביאים להם משימות כל כמה וולוגים שונים. באחד מהוולוגים ה־60 ומעלה, ביסלי עשו לקווין ורז שלט חוצות בשרונה, תל אביב-יפו. היום אין יותר את שלט החוצות הזה.

בוולוג 70, אחרי שלושה חודשים שקווין, רז, גל, דניאלה ושרון גרים בפנטהאוז, הם ארזו את הכל ועברו דירה מ-4 באפריל 2018. כמה ימים אחרי עלה סרטון מאוד מסתורי בו נראו משקפיים אדומים ובנדנה אדומה, שני החפצים הראשיים שקווין ורז לובשים כל יום: רז משקפיים וקווין בנדנה.

ב-22 באפריל 2018, עלה הוולוג ה־71 לרשת, בו מסופר שצוות "חארטא גאנג" עברו לוילה ענקית ומטורפת באבן יהודה. בוולוג 80 ומעלה, הצטרף דייר חדש לבית: גל זהבי. ביחד הם גרו והעלו סרטון כל יום לרשת.

בוולוג ה־83, הם עלו ל־100 אלף עוקבים ביוטיוב, וקיבלו את "הפלייבאטן", הפרס הראשון שיוטיוב מביאים לערוצים בכל העולם. בוולוג ה־100 שלהם, גל רובינשטיין הצלם והעורך שלהם עזב את הצוות, והם הביאו את: אפיק מולכו, שהפך לעורך והצלם החדש שלהם. בוולוג 104 הם שברו שיא גינס של לעשות הליכון 12 שעות רצוף כולל עמידה בפיתויים.

ב-1 ביולי 2018 הם הוציאו את שירם הראשון: "הכל חארטא", של כל הצוות כולל פלד. בהמשך הם עשו סרטון מאחורי הקלעים של הקליפ ואף השיר.

זמן ארוך אחרי, הם הוציאו עוד שיר, הפעם עם האורח יאלו: "לא הולכים לישון".

ב-19 ביולי 2018 הם הוציאו חידה מסתורית בשם: "מעשה בחמישה בלונים". ב-5 באוגוסט 2018 הם חשפו את פתרון החידה: הם בנו אוטובוס קטן בשם "חארטא מוביל", והם עזבו את הוילה באבן יהודה, ועכשיו התחילו לעשות וולוגים כמובן כל יום, רק בחארטא מוביל, שם הם מסתובבים בכל רחבי הארץ.

ב-16 באוקטובר 2018 הם חזרו מהסתובבות כל הארץ, והביאו וילה חדשה, הפעם בקיסריה, שם יש את הכינוי: "הקולוסאום". באותו יום סיפרו שמולכו עזב אותם, ועכשיו יש להם עורך וצלם חדש, בשם: "גיא פודוליץ'", שבאותו הזמן היה יוטיובר מצליח.

בהמשך הקולסאום, הם עשו במשך שבוע שלם לייב ביוטיוב של כל חייהם במשך שבוע שלם. בהמשך עוד, הם הכריזו שבמקום שכל יום יעלה וולוג, רק פעמיים בשבוע יהיה וולוג.

ב-24 באוקטובר 2018, קווין הכריז שהוא ודניאלה קריסטיה זוג.

ב-25 בדצמבר 2018 הם הוציאו את שירם השלישי והאחרון בפרוקייט חיים בחארטא: "ברמה שלה".

ב-6 בינואר 2019, הצוות הכריז כי זהו. הגיע הזמן להיפרד, והצוות יתפרק בוולוג האחרון. ב-9 בינואר 2019 עלה וולוג בשם: "חיים בחארטא - הוולוג האחרון". ב־11 בינואר 2019, שנה בדיוק אחרי שקווין ורז חיים בחארטא התחילו לעלות יוטיוב, הכריזה הרשת שבאמת: חיים בחארטא לא יחזרו יותר.

הפקה[עריכת קוד מקור | עריכה]

דיירים[עריכת קוד מקור | עריכה]

בוולוג הראשון היו שלושה דיירים: קווין, רז וגל רובינשטיין, צלם ועורך. בוולוג ה־12 הצטרפה הדיירת הרביעית, דניאלה קריסטיה. בוולוג ה־52 הגיעה הדיירת החמישית: שרון ליברמן. בוולוג ה־80 ומעלה הגיע הדייר האחרון: גל זהבי.

בנוסף, בוולוג החמישי צירפו חתול לבית, בשם מסי, אותו הם גם מחשיבים כדייר.

צלמים ועורכים[עריכת קוד מקור | עריכה]

מהוולוג הראשון עד וולוג 100 בדיוק, גל רובינשטיין היה הצלם והעורך של צוות הפרויקט. מוולוג 101 עד וולוג 155 הצלם והעורך היה אפיק מולכו. מוולוג 156 עד וולוג 177, הוולוג האחרון, היה הצלם והעורך גיא פודוליץ' היוטיובר המוכר.

שירים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ב-1 ביולי 2018 יצא השיר הראשון של צוות הפרויקט, ביחד עם הזמר פלד, בשם: "הכל חארטא". זמן ארוך לאחר מכן יצא השיר השני של צוות הפרויקט, ביחד עם הזמר יאלו, בשם: "לא הולכים לישון". ב־25 בדצמבר 2018 יצא השיר השלישי והאחרון שלהם: "ברמה שלה".

סיום הפרויקט[עריכת קוד מקור | עריכה]

ב-11 בינואר 2019 הפרויקט הסתיים אחרי שנה שלמה, וכל אחד הלך מדרך לשלו: גל זהבי הצטרף אל עמנואל לוי היוטיוברית, רז הביא את שרון ליברמן איתו, ויחד הם הקימו עם עוד אנשים קבוצה חדשה בשם: "בלאגאנג", או "בלאגן" עד 2020, שבו רז פרש מחיי הרשת. קווין לקח איתו את זוגתו דניאלה קריסטיה, ויחד הם הביאו את יועד דץ ואוראל צברי ויחד הם הקימו סדרת וולוגים משל עצמם, ביחד עם עוד אנשים חדשים שהצטרפו במהלך הסדרה. לעומת רז, קווין לא פרש וכבר 310 וולוגים (נכון ל־18 במאי 2024) הוא הקים בערוצו, והפך לשחק מצליח.

יחד עם זאת, שקווין עשה סרטון שאלות תשובות, הוא הכריז שאם יהיו כמות לייקים מסוימת לסרטון, הוא יתקשר אל רז אחרי 5 שנים שלא בלייב, מול כל הצופים, והם גם רוצים לעשות וולוג איחוד של חיים בחארטא.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

קווין ורז - חיים בחארטא, סרטון בערוץ "רז ספני - בלאגן TV - חיים בחארטא", באתר יוטיוב